Blog niet open

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Mensen mailen mij, omdat mijn blog niet open kan, ik zelfs krijg het ook niet open. wie kan mij helpen?
groetjes Ursula

Hallo ursula,

u blog opent bij mij normaal

Pépe

Beste ursula

Zoals bij Pépe opend je blog bij mij ook normaal.
Mischien je cookies en tijdelijke bestanden verwijderen, zo doe je dat : Internet Explorer - Extra - Internet opties - Cookies en dan Tijdelijke bestanden verwijderen en op OK klikken , dan pc afsluiten en terug opstarten, en inloggen en vinkje plaatsen bij het vierkantje " gegevens onthouden"
Goede avond.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!