Verkleinen marge tussen publiciteitsblok en titel van blog.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

ik ben webmaster voor blog www.bloggen.be/grote_heide en heb de html aangepast om zo een blog te krijgen in de huisstijl van Grote Heide.
Op één detail na ben ik tevreden over de layout van het blog:

Als u weet hoe ik de marge tussen het publiciteitsblok van bloggen en mijn titelbalk halveer, zonder de open marges links en rechts van mijn blog te verkleinen, is die informatie erg welkom.

Alvast bedankt!

Uw link naar uw blog marcheert niet.
Komt waarschijnlijk omdat er geen http:// voorstaat he...

De fout in de link is het punt achter "heide"

Pépé
Pépé,

vriendelijk bedankt! Dat punt zorgde er inderdaad voor dat het blog niet opende. Is hierbij dus gecorrigeerd.

Merci,
Rodrik
(mooiste dorp der kempen: Olmen :o) )
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!