MPEG filmpjes zijn niet te zien

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Op mijn blog staan links naar mijn filmpjes die ik maak over de finish van de wielerkoersen bij de jeugd.

Deze filmpjes staan opmijn webruimte en met een link worden ze gedownload en kan je ze bekijken.

Alleen is het probleem dat je ze niet kan bekijken. Ze worden wel gedownload, maar dan stopt het ook.

Doe ik iets verkeerd? Ze staan opgeslagen op mijn harde schijf (filmpjes) en dan openen ze wel in Real Player. Windows 10 en 11 helpen ook niet.

Wat kan ik nu doen?

www.bloggen.be/eindmeet

Hallo Bert,

Gaat het hier om het filmpje "Sinaai 10 maart", andere links vind ik niet op uw blog.

U doet niet niets verkeert, want ik kan uw filmpje "Sinaai 10 maart" bekijken.

Pépe

Hey Bert,

Misschien is er anders ook wel een mogelijkheid (als je filmpjes niet TE GROOT zijn) om ze te Uploaden bij Photobucket of Youtube of 123video of noem maar op.... (er zijn er velen)

Dan zijn er mogelijkheden genoeg om je filmpje rechtstreeks in je blog te zetten..

P.S. jouw filmpje speelt ook bij mij in Windows Mediaplayer hoor!!!
(leuk gedaan trouwens)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!