NIET MEER INLOGGEN

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kan ineens niet meer inloggen, heb al een mail gestuurd naar de webmaster want het is de laatste dagen telkens weer wat opnieuw

ik krijg foutmelding 'pagina of blog niet gevonden (fout 404). Dit is heel vervelend als je ondertussen berichten klaar zit te maken.

Kan dit snel worden opgelost aub ???

MVG

alcastar

www.bloggen.be/twelvepointsdouzepoints
Mijn weblog is niet meer leesbaar, alles ineens paarse achtergrond
Leuk hoor !!!
[quote="redactie"]Ik kan ineens niet meer inloggen, heb al een mail gestuurd naar de webmaster want het is de laatste dagen telkens weer wat opnieuw

ik krijg foutmelding 'pagina of blog niet gevonden (fout 404). Dit is heel vervelend als je ondertussen berichten klaar zit te maken.

Kan dit snel worden opgelost aub ???

MVG

alcastar

www.bloggen.be/twelvepointsdouzepoints[/quote]

heb hetzelfde probleem; ik kan niet meer inloggen en de achtergrondkleur van mijn blog is nu fel geel. en ook staat er niet meer bij hoeveel bezoekers er op de site zijn.

dit alles als ik al de blog openkrijg...

[url]http://www.bloggen.be/keisenmekinse[/url]

en heb het net gemeld en het gaat terug

hopelijk blijft het nu in orde

Hallo,


Alle problemen met het openen van de blogs zouden moeten van de baan zijn, alle blogs openen weer normaal.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!