Kan geen foto plaatsen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kan geen fotootjes op mijn blog plaatsen.Kan er mij iemand hier mee helpen hoe ik het precies moet doen.

Groetjes en bedankt

Hallo tine,


U kan op verschillende manieren een foto op uw blog plaatsen. Men kan hem L of R kolom plaatsen of in het middenvak.
Laten wij beginnen met een foto van uw harde schijf in één van beide kolommen te plaatsen, inloggen en op "personalisser" klikken, klik nu bij "foto" op één van de pijltje naar gelang in welke kolom ge wilt plaatsen.
Klikt nu op "bladeren" en zoek nu de foto van uw harde schijf en klik daar op openen of dubbel klik op de foto, nu kan u op "toevoegen" klikken en de foto staat op uw blog.
In het middenvak, inloggen en op "toevoegen" klikken, scrolt nu voorbij het tekstvlak en klik daar ook op "bladeren" terug zoals hierboven foto zoeken, openen of dubbel klik op de foto.
U kan nu in het tekstvlak nog tekst bij typen en als u klaar bent op "toevoegen" klikken.
Een foto in het tekstvlak op deze manier geplaatst is aanklikbaar.
Foto's mogen niet te groot zijn ongeveer 100kb anders foto verkleinen, dat kan met bv "paint"

U kan ook nog foto's van het internet plaatsen, maar denk dat u beter dit het eerst onder de knie krijgt, eerst leren stappen en dan lopen, is nog steeds het beste om niet te vallen.

Succes Pépe
Je kan tevens knippen en plakken of gewoon een foto naar je blog slepen en hem daar neerplaatsen waar je wilt. :idea:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!