wachtwoord

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

telkens ik de instellingen wijzig is het ingestelde paswoord verdwenen en kan iedereen aan de blog (is bedoeld voor beperkte groep gebruikers)

Wat wijzig je aan de instellingen?

Wat is je blog? Handig voor de webmaster! Mail de webmaster anders rechtstreeks indien je log 'top secret' is!

Koen 8)

Ja stuur een mailtje met het probleem naar fout_website@bloggen.be

Geef erbij over welk blog het gaat en welke gebruikersnaam je hebt

Geef op wat je wil wijzigen en wanneer dan het paswoord wegvalt.

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook als ik niks wijzig. Ik zet een paswoord en druk op 'wijzig', zodat het paswoord ingesteld is. 5 minuten later is mijn blog weer toegankelijk voor iedereen zonder dat ik iets heb veranderd.

Hallo Jadestorm,


Als het een troost mag zijn, het is niet bij jou alleen, ik heb ook een testblog die beschermd is, maar bij het wijzigen of soms nog maar te klikken op "instellingen" is mijn blog niet meer beschermd en moet terug het wachtwoord ingegeven worden.

Als er nog meerdere dit ondervinden, bede het dan hier ook op het forum te plaatsen, zo kan de webmaster er achter komen of het een algemeen technisch probleem is.

Pépe

jadestorm,

Als je de link van je blog op het forum plaatst, dan kan ik het doorgeven aan de webmaster die het dan kan nazien.
Vriendelijke groeten.
Moderator Swakke

Dank je, ik heb de webmaster ondertussen een mailtje gestuurd

Oké Jadestorm.

De webmaster zal je dan wel helpen.
Vrg. Swakke

hai
ik heb hetzelfde...
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!