code als je je berichtje plaatst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo

ik heb vandaag nog een berichtje gelpaatst op mijn blog maar onder mijn tekst staat er een code. en die code kan ik niet wegdoen . hoe komt dat ? .

Alvast bedankt !!

byeee :D

Misschien kan je ons eventjes linken naar je blog zodat we kunnen zien om welke code het gaat?

-Rat-

hier is mijn blog !!


http://www.bloggen.be/cem/

Gast Cem,

Ik heb je blog gegenereerd en volgens ik zie is de code nu weg.
Volgens mij zijn er foto's op je blog die te groot zijn, waarmede men moet scrollen, ook melding fout op je blog.
Prettige zondag. :wink:
Mod. Swakke

exusser maar ik denk tcoh dat u in de verkeerde blog hebt bekeken :D


ten eerste heb ik geen foto's in mijn blog
en ten tweede zijn de code's nog op mijn blog
en ted derde wat is gegenereerd ?


danku

gr cem

Hebt u het over deze code:
XML:NAMESPACE PREFIX = O />

-Rat-

ja , die code

Is vreemd... komt in al uw berichtjes voor en steeds op bijna dezelfde plaats :shock: :?

De code komt me echter niet bekend voor.

Gebruikt u een html-code om uw bericht in te geven?
Zet u een deel van de tekst in kleur of vet of zo?
Hebt u in de algemene lay out code van uw blog iets veranderd?
En als je de inhoud wijzigd en dat gedeelte verwijderd, komt het dan automatisch terug?

Zou het kunnen zijn dat je die teksten van ergens gekopieerd hebt? Want die XML (eXtensible Markup Language) wordt veelal gebruikt om teksten en bestanden vanaf database-servers naar websites door te sturen.

Het zou ook kunnen dat je eerst die tekst in een extern programma zoals 'Word' hebt getypt en daarna in je blog hebt geplakt (kan ook fouten veroorzaken).

wat kan nu ik eraan doen ?

euhm ja
ik heb mijn blog op het verkeerde site aangemaakt ...
in plaats dat op de site van bloggen.be te doen ben ik dat op seniorennet gaan doen :D :oops:
en daarom kopieerde ik dat van daar tot hier .

Hallo,


Ik denk dat daar uw probleem ligt, door het te proberen over te brengen van uw blog van het seniorennet naar bloggen, open eens deze link en lees eens de uitleg van de webmaster

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?p=56#56

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!