Reservekopie maken lukt niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi,

Ik probeer een reservekopie te maken van mijn blog en als ik dit wens te doen dan krijg ik volgende melding :

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 3866368 bytes) in /home/users/senioren/web/www.bloggen.be/backup_blog.php on line 224

Dus ik kan geen kopie maken van mijn blog. Wat als alles in duigen valt en ik mijn kopie niet terug kan importeren daar ik geen kopie meer heb ? Ik ben niet van plan om mijn meer dan reeds 1000 berichten opnieuw te posten. Wie heeft hiervoor tips ?

Bedankt bij voorbaat,

P.S. Swakke beloofde vorige week dat het oplossen van het probleem rond de geografische gegevens een kwestie van dagen zou worden. We zijn nu bijna een week verder en nog steeds werkt het niet. Hoe lang gaat het nog duren nu ? Kan hiervoor een exacte datum vooropgesteld worden aub ? Of is dit maar een voorwendsel om mensen kalm te houden en te sussen ?

MVG,

Alcastar


[url]http://www.bloggen.be/twelvepointsdouzepoints[/url]

Hallo Alcastar,

Wat de reservekopie betreft, ben eens bij mij gaan testen, is geen algemene fout, ik denk dat het afhangt van blog tot blog, bij mijn ene blog heb ik ook een foutmelding, maar niet online 224 maar wel 225, bij mijn andere blog, kan ik een reservekopie maken zonder problemen.
Dit is zeker weer meer werk voor de webmaster. Ik meld dit aan de blogverantwoordelijke.

Pépe

Goede dag Alcastar,

Over die reservekopie van je blog geef ik door aan onze webmaster.

Nu het probleem van de geografische gegevens was doorgegeven aan de webmaster, en dat zal natuurlijk allemaal wel in orde komen.
Zodus nog wat geduld er wordt aan gewerkt. :wink:
Vrg. Swakke
Een week verder en ik kan nog steeds geen reservekopie opslaan van mijn weblog. En de statistiek van de geografische gegevens die is al meer dan een maand niet meer aangepast. Kan er mij iemand van bloggen.be meedelen wanneer dit gaat opgelost worden ? En graag toch wel eens een duidelijke termijn, een bepaalde datum aub. Want met nog even geduld en nog een paar dagen wachten zijn we echt wel niets. En dat alles doorgegeven is aan de webmaster zijn we ook niet echt gebaat...want als die nog steeds met verlof is dan heeft het geen zin om die fouten door te geven...een tweede (vervangende) persoon die de problemen kan oplossen zou wel welkom zijn, volgens mijn toch wel bescheiden mening. Twee weten/kunnen meer dan één, nietwaar ?

Alvast de beste dank bij voorbaat,

Alcastar


[url]http://www.bloggen.be/twelvepointsdouzepoints[/url]
Ondertussen al anderhalve week verder en ik kan nog steeds geen reservekopie opslaan van mijn weblog. En de statistiek van de geografische gegevens die is al meer dan een maand niet meer aangepast. Blijkbaar houdt men geen rekening met de bloggers. En dan te weten dat ik een weblog heb die vaak bezocht wordt...dit is zeker GEEN GOEIE RECLAME voor Bloggen.be en dit zal ik voortaan ook heel duidelijk overmaken aan mensen die mij om uitleg vragen om zelf een blog te maken. Ik zal ze met heel veel plezier verwijzen naar andere blogs waar er wel degelijk rekening gehouden wordt met de bloggers.

Alvast de beste dank bij voorbaat,

Alcastar

[url]bloggen.be/twelvepointsdouzepoints[/url]

Hallo Alcastar,

Ik geef het nogmaals door aan de webmaster.
Prettig weekend.
Mod. Swakke

@Alcastar,

vergeet niet dat www.bloggen.be een gratis service is, waarvan de kwaliteit en mogelijkheden reeds zeer hoog liggen. een beetje geduld is misschien op zijn plaats.

Dit geduld hoeft niet meer, is reeds een tijdje geleden door de webmaster opgelost.


Pépe

bij mij lukte dit ook nooit....

Maar ja, ik mis het niet echt.
Heb wel een ander soort backup van de links op mijn eigen website.

Hier is de uitleg van de webmaster, geplaatst op 16 augustus 2006


[quote]Verder werd er ook voor gezorgd dat de reservekopie goed werkt. Bij sommige bloggers, vooral deze met een zéér groot blog, konden problemen ondervinden om een reservekopie te maken omdat deze té groot werd. Dit probleem werd nu verholpen en iedereen kan zonder problemen weer werken met de reservekopie
[/quote]

Pépe

alez, zal het binnenkort nog eens proberen dan, en IETS LATEN WETEN HE.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!