photobucket

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Zijn er nog bloggers die problemen hebben met photobucket accounts ?
Ik krijg nml geen enkele afbeelding meer door op de site.

grtz ,

Pozz

Hallo pozz,


Ik gebruik ook photobucket, ben juist op mijn blog gaan kijken alle afbeeldingen geupload naar photbucket zijn zichtbaar, misschien was de server tijdelijk uitgevallen, hebt u nu dit probleem nog ?

Pépe

Hallo pozz,

'k Ben ook es gaan zien op mijn blog en forum maar de foto's die ik heb geupload bij photobucket zijn wel nog zichtbaar.

Groetjes, Linda

Heb het probleem gevonden , ik heb een update gedaan van firefox gisteravond en blijkt nu dat ik de blogpagina perfect kan inladen op voorwaarde dat ik die open in IE tab via m'n firefox settings.
Wel bizar dat de pagina op zich perfect zichtbaar is op uitzondering van de links naar photobucket.

Toch in elk geval bedankt om eens te checken !!

groetjes ,

Pozz

Hallo pozz,


Bedankt voor dit te melden, dan moet ook niet verder gecheckt worden.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!