BLOGS OPNIEUW ONLINE !!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Dag iedereen,

Ik nam contact op met de host provider van het platform, en ik kreeg gisterenavond dit goed nieuws: "Hey Luc, Ik ben daarnet even gaan kijken op de server en zag e.e.a. dat fout liep. Ik heb dit opgelost en daarna lijken de blogs er weer door te komen. Meer dan dit kan ik niet doen, hopelijk is alles zo weer in orde? Als er toch nog problemen zijn is dit wel iets dat de eigenaar moet bekijken. Kind regards / Met vriendelijke groeten, Andy Knuts"

Mvg

Luc H.
Hallo,

Ook mijn blogs zijn terug bereikbaar en aan te passen !
Goede morgen ,
Bedankt voor uw mail. Ook bij mij werkt mijn blog terug. (www.bloggen.be/art4you).Nogmaals bedankt voor uw tussenkomst. Wat was er uiteindelijk fout gelopen en wie het je daarvoor kunnen contacteren ? Kan er iets gedaan worden om dit in de toekomst te vermijden ?
Vriendelijke groeten
N Lancksweerd
Hallo
Wat er precies aan de hand was, no idea, maar de redder in nood was host provider Sygmanet.be.
Mvg
Luc H.
Hello,
bedankt voor de info. Nog een vraagje : Hoe maak ik best een volledige copie van mijn blog ? Ik dacht dat het systeem van de reservecopie niet alles weergeeft. Is er een mogelijkheid via een download ?
Alvast bedankt
N Lancksweerd
Als je echt alles wilt hebben, moet je volgens mij met een webgrabber of zo werken.
Dat zijn programma's die een hele website kunnen downloaden naar je computer.
Ik kan niets aanbevelen, omdat het al te lang geleden is dat ik zoiets nog heb gebruikt, maar ik ben zelf eigenlijk wel weer naar zoiets op zoek.
Dag Peter,
Bedankt voor uw mail. Ik zelf heb geen ervaring met webgrabbers. Ik keek even rond op internet en blijkbaar bestaan er verschillende programma's maar ik ken niemand die daar ervaring mee heeft.
Groeten
N Lancksweerd
Graag gedaan.

Als ik er meer over te weten kom, laat ik het weten.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!