Kan niet meer inloggen / www.bloggen.be/art4you

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste
betreft : http://www.bloggen.be/art4you
KAN IEMAND MIJ HELPEN AUB
Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen in mijn blog. Ik krijg telkens de mededeling : " Forbidden. You don't have permission to access this resource" . Als ik bij het in typen van de url wil inloggen verdwijnt de url en kan is kus onmogelijk inloggen. In verwijderde reeds de cookies, maar zonder resultaat. Ik gebruik microsoft edge maar ook chrome en internet explorer maar heb steeds hetzelfde probleem. Ook op mijn smartphone gaat het niet .Ik heb ondertussen ook vernomen dat bloggen.be verkocht werd aan een Nederlander. De webmaster van bloggen.be is blijkbaar ook onbereikbaar.
Ik kreeg vandaag ook een mail om mij te richten aan het forum. Heeft iemand onder jullie dezelfde ervaring ? Hoe kan dit worden opgelost ? Het probleem is ook dat het volledige blog opnieuw beginne enorm tijdrovend zou zijn.
Alvast bedankt voor een hopelijk positief antwoord .
N Lancksweerd
Beste Noel, vrees dat er momenteel weinig aan te doen is. Wel vreemd dat er geen IT-achterpoortje bestaat voor de systeembeheerders en 1 persoon, die Nederlander in kwestie, blijkbaar de boel volledig kan platleggen. Hoop dat je ergens een recente kopie hebt opgeslagen. Ik ben alvast (voorlopig) uitgeweken naar het gratis zuster platform seniorennet.be dat dezelfde functionaliteit biedt.
Mvg
Luc
senioren.net ? alsof ik een blog voor ouden van dagen maak?
Niet interessant.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!