Kan niet inloggen op blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste
Het lukt niet meer om in te loggen op de blog.
Ik heb al meerdere browsers gebruikt, alle cookies verwijderd, ...
Als ik via de site van onze school de blog wil bekijken, verschijnt er: "Forbidden"
Geen idee wat ik verder nog kan proberen.
Het adres van de blog is: 6eleerjaarstene
Gebruikersnaam: juf
Vriendelijke groeten
K.D.
Hallo
Is voor alle bloggers zo. Zeer vervelend natuurlijk. Heb een mail gestuurd naar de beheerder pepe@bloggen.be.
Nu wachten op enig antwoord. Vrees dat het een serieus probleem is, want onderhoudswerken of zo waren totaal niet aangekondigd. Hoop dat het geen hacking is, want als die mannen boter bij de vis vragen zijn we nog niet jarig!
Fingers crossed!
Luc
Dit is al de vierde draad over dit probleem. Het zou beter zijn als de posters wat meer zochten om te weten of het al is behandeld. We spreken naast elkaar heen.

Inderdaad, ik begin ook te vrees dat het systeem is aangevallen. Ik weet niet of de beveiliging erg up to date is.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat er zal worden gereageerd op mails naar Pépé of andere verantwoordelijken tijdens het weekend.
Maar ik denk dat het probleem zich al sinds donderdag voordoet.

Het is trouwens niet alleen het inloggen dat niet lukt: geen enkele blog is nog bereikbaar, ook niet voor gewone, niet-ingelogde bezoekers, alsof de hele database geblokkeerd is.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!