Inloggen blog werkt niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hallo

Het inloggen op de blogs en op bloggen.be lukt niet. Wat is er aan de hand?

Marleen
Da's al de derde draad hierover.
Niet alleen het onloggen werkt niet, zelfs gewoon de blogs bekijken werkt niet meer.
Ik krijg altijd een Forbidden-foutbericht.
ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat????
Ik ben waarschijnlijk de zoveelste in de rij.
Ook ik kan niet inloggen, noch mijn blog bekijken !
wacho schreef:
ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat????


Ik gok op "server weg".

Ik had wel graag mijn blog voor de sluiting nog kunnen downloaden.
Alleen vraag ik me af: hebben we niet ooit een e-mail gekregen die meldde dat bloggen.be ging worden gesloten? Herinnert iemand zich zoiets?
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!