Pagina 1 van 1

Inloggen blog werkt niet

Geplaatst: za jul 10, 2021 11:41 51
door Marleen44
Hallo

Het inloggen op de blogs en op bloggen.be lukt niet. Wat is er aan de hand?

Marleen

Re: Inloggen blog werkt niet

Geplaatst: za jul 10, 2021 13:39 58
door Peter Motte
Da's al de derde draad hierover.
Niet alleen het onloggen werkt niet, zelfs gewoon de blogs bekijken werkt niet meer.
Ik krijg altijd een Forbidden-foutbericht.

Re: Inloggen blog werkt niet

Geplaatst: ma jul 12, 2021 11:13 09
door wacho
ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat????

Re: Inloggen blog werkt niet

Geplaatst: ma jul 12, 2021 16:05 13
door Raymond1
Ik ben waarschijnlijk de zoveelste in de rij.
Ook ik kan niet inloggen, noch mijn blog bekijken !

Re: Inloggen blog werkt niet

Geplaatst: vr jul 16, 2021 12:02 59
door Peter Motte
[quote="wacho"]ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat????[/quote]

Ik gok op "server weg".

Ik had wel graag mijn blog voor de sluiting nog kunnen downloaden.
Alleen vraag ik me af: hebben we niet ooit een e-mail gekregen die meldde dat bloggen.be ging worden gesloten? Herinnert iemand zich zoiets?