Berichten bewerken wordt moeilijk

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste Pepe,

Sinds gisteren wordt het moeilijk berichten te bewerken en dan op te slaan in kladversie.
Inloggen lukt - bewerken lukt - opslaan als kladversie mislukt!!!
Op het scherm verschijnt dan dat ik niet ingelogd ben, terug inloggen lukt - bewerking is weg, alle werk voor niets!!
Het eigenaardige is dat het 'soms' wel lukt.
Kan je dit even natrekken.

MVG

Renic
www.bloggen.be/Schriek
Beste Renic,

Heb dit zelf eens getest, ik zie daar geen enkel probleem.

Ga je terug via "wijzigen" naar deze kladversie ?

MVG Pépe
Hallo Pépe,

Tuurlijk dat ik altijd terugkeer naar het bericht via wijzigen. Deze werkwijze gebruik ik dagelijks.
Heb gisteren omstreeks 23 u op al mijn blogs bewerkingen gewijzigd door aanvullingen toe te voegen, en toen verliep alles weer normaal zoals vroeger. Straks ga ik weer op de blogs werken. Mocht zich het probleem terug voordien laat ik wel iets weten.

Ik wil je ook meedelen dat het bericht Toplijsten van bloggen ook al enkele dagen niet meer wijzigt.

MVG
Renic
Hallo Pépe,

Gisteren een paar maal geen problemen.
Vandaag om 00.06 u bij de eerste aanvulling weer alles weg!
Nadien lukte het weer wel.

MVG
Renic
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!