herinnering ! foto's niet meer te zien 15/11/2020 -16/11/20

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Herinnering :
Ik verneem dat ik de enige niet ben die voor het moment problemen heeft met " bloggen ", omdat de foto's zo maar verdwenen zijn en enkel 'n klein vierkantje in de plaats staat.
Gezien de heel veel reacties die ik krijg van mijn bezoekers, mag ik U vriendelijk vragen dit in orde te brengen en tenminste een antwoord te geven.
Mijn emailadres : roland.desmet1@telenet.be

mijn blog : www.bloggen.be/rodeden5

Dank bij voorbaat.
Roland Desmet / Rodeden
Beste,

Foto's zijn niet verdwenen, worden terug weergegeven van zodra het probleem is opgelost.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!