Alle linken werken niet meer.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hallo Pepe,

Bij googlechrome en edge werken niet alle linken naar mijn andere blogs. De eerste link werkt, de volgende niet meer. Als ik de linken van plaats verander is het steeds de eerste link die het doet, de volgenden niet!
Firefox geeft geen probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Vele bezoekers schakelen van het ene naar het andere blog voor hun opzoekingen!

MVG
renic
bloggen.be/schriek
Beste renic,

Kan je deze linken die niet werken, eens kopiëren en hier plaatsen.

Pépe
Beste Pepe,

Vandaag werken alle linken behalve deze
<table width="175" bordercolordark="#0066cc" bgcolor="#00ffff" bordercolorlight="#00ccff" border="3">
<tbody>
<tr>
<td>
<p align="center"><strong><a title="Klik hier" href="http://www.bloggen.be/schriek_parochie" target="_blank"><font color="#0000cc" size="4">Parochie<br>St.-Jan Baptist</font></a></strong></p>
</td>
</tr>
</tbody>
</table>
Dit is eenvoudig te zien door er met de curser over te gaan, als er geen handje verschijnt kan je niet openen.
Alle linken zijn identiek gebouwd met wijzigend I-adres. Dat kan het probleem niet zijn.
Maar wat ik vaststel : de blok van 4 linken hing steeds aan elkaar, nu wordt soms het eerste, en zoals nu het laatste er van afgesplitst.

MVG
Renic
Hallo Pepe,

Op dit ogenblik 14.52 u werken zelf de linken van 'Inhoud blog' niet meer bij googlechrome

MVG
Renic
Beste renic,

Sorry maar al uw linken op het blog werken, ook deze van "inhoud blog"

MVG Pépe
Sorry Pepe,

Wellicht werkten alle linken op dat ogenblik, maar op deze moment werkt alleen de link Heist.
Het probleem zit duidelijk in mijn eerste kolom.
De linken Heist-Putte-Baal-Bierbeek vormen één blok. Hoe verklaar je dat er nu plaats is tussen Heist en Putte en daarna deze linken niet werken? Soms is er zo'n lege ruimte tussen Baal en Bierbeek. Deze lege ruimte zijn op alle browsers te zien, maar alleen bij Firefox werken de linken altijd, niet bij Chrome of Edge.

MVG

Renic
Beste,

Als het werkt met Firefox en niet met andere browsers, ligt de oorzaak niet bij bloggen.be maar bij de browsers.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!