Symbool niet langer zichtbaar

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste Pépé,

Ik heb vastgesteld dat het volgende teken † (kruis) niet meer zichtbaar is voor mensen die mijn blogs raadplegen. Dit symbool is belangrijk voor mijn bezoekers, omdat het vooral genealogen zijn. Zelf werk ik op een pc windows 8.1 en Google Chrome. Daar zijn de tekens nog wel zichtbaar, maar bij windows 10 en gelijk welke browser is niets te zien of een vierkantje. Kan daar technisch iets aan gedaan worden, dat het terug zichtbaar wordt ? Dank bij voorbaat!
MVG
Renic
www.bloggen.be/schriek/
Beste,


Men is op de hoogte van dit probleem, geduld zeker.

Pépe
Dag Pepe,

Het probleem van 2019 is nog steeds 'een probleem'!
Sinds enkele dagen worden de problemen erger. Er worden weerom tekens gewijzigd in allerlei andere tekens, waardoor de leesbaarheid van een tekst wel erg wordt bemoeilijkt.
Kan dit eens worden nagekeken.
Ik denk dat het gaat over deze tekens : " en '

MVG
Renic

Bloggen.be/Schriek
Beste,

Waar zou ik dit kruisje op het blog moeten vinden ?

MVG Pépe
Beste,

Kruisjes vind je bij alle berichten Overlijdensakten en meestal ook bij de Huwelijksakten. Zij zijn vervangen door een vierkantje.

het nieuwe probleem!
Zo heb ik het aangemaakt: (één vb)
… familielid en gewezen gast van Petrus den zandkoopman, nabij het kruispunt, een halve Hans Onversaagd, had aan D. krijgers gezegd dat hun keizer de vingeren moesten afgekapt worden; als belooning voor die belijdenis kreeg hij 9 maand ‘pot’. ’t Is de toepassing dezer woorden door den hoogmoedigen rijkskanselier van Bethman-Hollweg in zitting van den Reichstag den 2e Dec. 1914, uitgesproken : “De wereld moet ondervinden, dat niemand ongestraft een Duitschen burger een haar mag krommen!” Alf. Winkelmans en Aug. V.d.Wijngaert ondervinden op dit oogenblik waarschijnlijk reeds de verwezenlijking dier bedreiging. - Vandaag weer hevig kanongebulder.

Zo verschijnt het op mijn blog!
… familielid en gewezen gast van Petrus den zandkoopman, nabij het kruispunt, een halve Hans Onversaagd, had aan D. krijgers gezegd dat hun keizer de vingeren moesten afgekapt worden; als belooning voor die belijdenis kreeg hij 9 maand ‘potÿ. ÿt Is de toepassing dezer woorden door den hoogmoedigen rijkskanselier van Bethman-Hollweg in zitting van den Reichstag den 2e Dec. 1914, uitgesproken : ´De wereld moet ondervinden, dat niemand ongestraft een Duitschen burger een haar mag krommen!¡ Alf. Winkelmans en Aug. V.d.Wijngaert ondervinden op dit oogenblik waarschijnlijk reeds de verwezenlijking dier bedreiging. - Vandaag weer hevig kanongebulder.
MVG
Renic
Beste Pepe,

De problemen met de volgende tekens ' " † bestaan nog steeds, alleen worden ze nu allemaal vervangen door vierkantjes!
Komt dit ooit nog goed?

MVG

Renic
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!