Blog instellen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hoi,
Ik ben compleet nieuw in de blogwereld. Je hoort overal zeggen dat wordpress eenvoudig is maar ik heb er al heel wat grijs haar door gekregen. Ik ben al meer dan een jaar bezig om alles in orde te krijgen. Ondertussen al 3 thema’s verder. Nu heb ik vorige week eentje gevonden dat echt mijn ding is nl Blossom Chic Child thema.
Ik heb dus mijn thema van toen gewijzigd in dat blossom chiq thema. Nu vroeg ik me af voor wat ‘child’ stond en dan lees ik dat het een aanvulling is van een moederthema. Ik ben dat gaan opzoeken en inderdaad, het moederthema is blossom feminine. Aangezien ik daar echt geen verstand van heb heb ik gewoon dar Child thema geïnstalleerd en niet die blossom feminine. Is dat een probleem? Ik heb dat al helemaal aan mijn smaak aangepast en ben al beginnen berichten schrijven.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik zie het niet echt meer zitten...
Beste,

Denk dat je hier op een verkeerd forum terecht gekomen bent.

Het gaat hier over bloggen.be en niet over wordpress.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!