probleem met plaatsen nieuw bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

beste,

Het lukt mij al 2 dagen niet om een nieuw bericht te posten.
Ik typ het bericht zoals altijd, klik op toevoegen, krijg een scherm dat mijn bericht correct is toegevoegd en als ik dan naar de blog ga kijken is dat laatste bericht helemaal niet toegevoegd.

Kan u mij helpen aub? Deze blog geldt als agenda voor mijn leerlingen.

Bedankt,
Carine
mij overkomt hetzelfde, het bericht verschijnt niet.. tech probleem?
Beste,


Dit probleem zou nu moeten opgelost zijn.

Pépe
Kan geen berichten meer plaatsen. Men zegt dat het geplaatst is maar men ziet het niet op de blog. Alvast bedankt voor de reactie en hopelijk oplossing.
Zopas gekeken, maar mijn bericht van gisteren verschijnt niet..
reeds sinds 1 mei 2019 hetzelfde probleem voor al mijn blogs : https://www.bloggen.be/rodeden4

webmaster is op de hoogte maar er komt geen oplossing.........
Roland Desmet
Ook bij mij lukt het plaatsen van een nieuw bericht niet. Kan dit asap verholpen worden a.u.b.? Dit blog wordt gebruikt als kanaal voor klasinfo en agenda.

mvg.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!