Niet meer mogelijk om een reactie te plaatsen op mijn blog?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste, een volger van mijn blog wees mij erop dat er niet langer kan gereageerd worden op de postjes van mijn blog... kan dit op de 1 of andere manier verholpen worden aub.? Met vriendelijke groeten, Els
Beste,

Wat is het blogadres (URL) van het blog ?


Pépe
Beste,
Het blogadres is www.bloggen.be/coloursofwalesmaggy/
Hopelijk kan er binnenkort opnieuw gereageerd worden...
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Els
Beste,


Heb verschillende blogs geopend, alleen op uw blog is het niet mogelijk een reactie te plaatsen.

Probeer eens het volgende:

Ga via het menu naar "instellingen"

Bij extra opties en "Laat u uw bezoekers toe om een reactie/commentaar te geven op uw berichten? " kies hier voor "NEEN"

Klik op "wijzigen".

Start uw pc opnieuw op.

Ga terug via het menu naar "instellingen"

Bij extra opties en "Laat u uw bezoekers toe om een reactie/commentaar te geven op uw berichten?" Kies nu voor "JA"

Klik nu terug op "wijzigen"

Probeer nu zelf eens een reactie op het blog te plaatsen.

Succes
Pépe
Beste,
Ik heb het geprobeerd zoals u voorstelde maar er verschijnt nog steeds geen reactie "veld", mogelijkheid tot reageren...
Ik ben overigens niet de enige maar de dame waarbij ik het "probleem" ook opmerkte heeft het misschien zelf (nog) niet door... Bij "Chihuahualiefhebber 3" kan er ook niet meer gereageerd worden...
Met vriendelijke groeten, Els
Beste,


Gezien het niet op alle blogs voorkomt, is het niet gemakkelijk om achter de oorzaak te komen.

Het blog dat je opgeeft Chihuahualiefhebber 3 kan je daar eens de juiste URL van geven, wil zien of deze blog hetzelfde uitzicht gebruikt als uw blog.

Pépe
Beste,

Het blogadres is http://www.bloggen.be/chihuahualiefhebber3/ en heeft een andere lay-out dan mijn blog dus daar ligt het niet aan want ik heb ondertussen al andere achtergronden uitgeprobeerd en bekeken of er dan kon gereageerd worden en het bleef hetzelfde, geen reactie mogelijk...
Nu, als er geen oplossing te vinden is, zet ik de "reactie" op "neen", want nu willen mensen soms reageren en dat gaat dan niet en dat is "frustrerend", het gastenboek is er ook nog...

Met vriendelijke groeten, Els
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!