voortzetting blog van vader

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Betreffende bloggen.be/fonske

Beste,

mijn vader zaliger heeft destijds deze blog aangemaakt betreffende onze familiereconstructie. Door zijn overlijden kan zijn blog niet verder gezet worden en bestaat ook het mailadres niet meer waarop deze blog is aangemaakt. Ook het paswoord is niet juist (ik meen mij het paswoord nog te herinneren.
Wegens enkele wijzigingen in onze familie zou ik graag deze blog verder zetten zodat de juistheid van zijn werk kan plaatsvinden.

Is er enige mogelijkheid om dat te kunnen doen? Indien jullie meerdere informatie hierover willen over de juistheid van mijn identiteit, wil ik daar gerust verder op ingaan.

Hopende op een gunstig antwoord,

Guy Abbeloos
Beste,


Kan je mij via "Privébericht" uw mailadres doorsturen, dan kan ik u nieuwe inloggegevens doorsturen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!