Onmogelijk om in te loggen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hallo,
Door omstandigheden ben ik al een tijdje niet meer op mijn blog geweest. Nu heb ik tijd en geraak ik er niet meer op. Op deze blog staan gegeven en foto's van in 2006 sinds de geboorte van mijn Kids een soort dagboek. Ik zou het echt heel spijtig vinden moest ik dit allemaal kwijt zijn. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn blog is mykids3123
Dank u
Een bezorgde mama
Ilse
Beste,


Het blog is terug online, je kan nu inloggen en het blog bewerken.

Pépe
hey, onmogelijk om in te loggen en zo niet kan werken en kijken op bloggen.be/bierdinges (wacho - ww: geronimo19)
Kan je dit aub herstellen of in orde brengen
groenselkes wacho
Beste Wacho,

Ik heb hetzelfde probleem (zie mijn andere post hier ergens)
In elk geval is er één geruststelling: ik ben niet de enige.
Ik heb ook aan iemand anders gevraagd of ze mijn blog konden bezoeken, maar ook zij konden het niet.
Geen idee wat er aan de hand is.
Eén of andere server offline?
Het merkwaardige is dat de hoofdpagina e.d. wel nog werken. Wat niet meer werkt, zijn de blogs zelf.
Ik heb gisteren, donderdag, een e-mail gestuurd naar 'webmaster@bloggen.be', maar nog geen antwoord gekregen.
Ik hoop dat het tijdelijk is, en alleen maar het gevolg is van een update die nog niet volledig is bijgewerkt.
Ik herinner me niet een mail te hebben ontvangen die meldde dat de blogs zouden wordne geüpdated of dat ze zouden worden stopgezet.

Met vriendelijke groeten,

Peter Motte van https://www.bloggen.be/petermotte/
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!