Hulp gevraagd

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hallo,
Ik heb een probleem op mijn blog, het begon allemaal met het feit dat mijn foto's verdwenen waren, oorzaak gevonden, het lag bij de uploader postimg, Ik ben nu bezig deze foto's terug te plaatsen. Maar ik heb nog een vreend ander probleem, namelijk is plots mijn blog groter geworden, de rechter kant is niet meer zichtbaar, terwijl dat vroeger het geval wel was. Bij mijn weten heb ik niets aan mijn blog veranderd. Kunnen jullie dit even nakijken zodat ik weet wat ik eventueel kan veranderen zodat ik mijn blog verder kan afwerken.
Bedank alvast,
https://www.bloggen.be/compostmeester
Beste compostmeester,


Ik zie niets abnormaal daar je hebt gekozen voor één kolom, je kan de rechterkolom terug instellen via het menu en "instellingen"

Pépe
Hallo Pépe,
Dank voor de hulp, maar het probleem blijft, ik ben in de instellingen gaan kijken en vond er twee zaken van de zijkanten:
Gebruik linkerkolom op blog (in te stellen bij personaliseer)
Gebruik rechterkolom op blog (in te stellen bij personaliseer)
Achter deze twee zaken in de kaders waar men ja of neen kunt instellen staan beide op ja , dus zou normaal de rechterkant zichtbaar moeten zijn, maar dit is niet het geval, dus is er nog iets anders aan de hand.
Ik heb mijn blog bekeken op een andere pc met IE11-Firefox-Google Chrome en opera) maar met hetzelfde resultaat.
Dus zal ik op een nieuw antwoord moeten wachten. of zit misschien Windows 10 er voor iets tussen ( inmiddels de april update geïnstalleerd zonder enig probleem) Hieronder vind je nog een printscreen van mijn instellingen.
Afbeelding
toch al bedankt op voorhand
De compostmeester
Beste Compostmeester,


Gezien er volgens de instellingen een rechterkolom zou moeten bestaan, probeer dan dan via "Personaliseer" eens iets toe te voegen en laat het resultaat eens kennen.

MVG Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!