Kan niet meer kopiëren en plakken in mijn blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Ik werk nu op W10 en ik ondervind dat er iets niet klopt in mijn blog, namelijk ik kan niet meer kopiëren en plakken.
Ik wil namelijk een tekst kopiëren en plakken in een nieuw bericht . De icoontjes staan er niet meer in
Helaas hier kan ik ook geen foto invoegen zoals een ander forum
Hoe doe je dit?

Van redpoppy kreeg ik het volgende bericht na voorlegging van mijn probleem op SeniorenNet Forum Index // Blogs - bloggen :
Geplaatst: Vr 02 Maa 2018, 17:52
Citaat
budegra,

ik zie nu pas dat u een blog heeft van bloggen.be daar werkt men blijkbaar nog met de oudere editor.
De blogs van Seniorennet gebruiken een andere editor, daarom ziet u dat niet staan.

de blogs van bloggen.be hebben een eigen forum, u moet uw vraag daar stellen:
http://www.bloggen.be/Forum/

hier op dit forum worden vragen opgelost voor de andere blogs van Seniorennet.

Hoe geraak je dan in de nieuwe editor en NOOIT meer in de oudere?
Thanks
Beste,



Kan je mij eerst eens vertellen welke browser je gebruikt voor het blog.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!