kan mijn aquarellen niet meer vergroten door op te klikken /

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste,
sinds enige tijd kan ik mijn aquarellen niet meer vergroten door op te klikken. Als browser gebruik ik internet explorer 11 maar ook met Firefox of google chrome werkt het niet meer. Ook op andere pc werkt het niet meer.
Zou er iets veranderd zijn in jullie programma ?
Zou het iets te maken kunnen hebben " verouderde " koppelingen ? Indien dit zo zou zijn kan dit door jullie hersteld worden ?
Als zoek machine gebruik ik meestal bing.
Graag uw advies
Mijn site is :www.bloggen.be/art4you
Beste,


De oorzaak is niet de verouderde koppelingen, daar alles geplaatst na 15 - 09 - 2017 wel opent.

Heb een test gedaan met één van uw aquarellen, geplaatst na 15/9, deze openen zonder problemen en de originele grootte wordt weergegeven.

Probeer eens een nieuwe te plaatsen en laat maar weten of het lukt.
TAV Pepe

Beste,
vandaag een nieuwe aquarel geplaatst en die kan inderdaad worden vergroot.
Weet U hoe het komt dat die blijkbaar van voor 15/09 niet meer kunnen worden vergroot ? Aan mijn pc werden geen veranderingen gedaan.
mijn blog is : www.bloggen.be/art4you
Bedankt voor uw tussenkomst
Noel Lancksweerd
Beste,


Het zijn er 7 die niet openen, Ik zou die 7 er één voor één afhalen, via "wijzigen", de tekst kopiëren en opnieuw plaatsen

Vervolgens de aquarel er terug op plaatsen, heb je deze niet meer op uw harde schijf, ga dan naar u blog en klik rechts op de aquarel en vervolgens klikken "Afbeelding opslaan als"

Probeer dit eens lukt het niet moet je verwittigen.

Pépe
TAV Pepe

Beste

heb geprobeerd door rechts te klikken , afbeelding opslaan als , en dan via wijzigen ze opnieuw te plaatsen..Spijtig maar dit lukt niet.
Kan u dit toch nog eens nakijken aub.
Alvast bedankt
( blog : www.bloggen.be/art4you)
Noel Lancksweerd
tav PEPE

Beste,
vandaag nogmaals geprobeerd via "opslaan als " en daarna terugplaatsen maar het lukt blijkbaar niet. Trouwens volgens mij zijn er een 30 tal die niet kunnen geopend worden..
Zelfs moest dit lukken blijft dit een hele klus en vraag ik me af of er geen mogelijkheid bestaat om dit probleem automatisch op te lossen via de programmatie van bloggen.be
(www.bloggen.be/art4you)
Bedfankt voor uw antwoord
Noel Lancksweerd
Beste,


Ik vrees dat dit niet gaat lukken, ik ga dit voorleggen aan de IT's, maar u zal dan heeeeel veel geduld moeten, zelfs indien dit op te lossen is, maar nogmaals ik vrees er voor.

MVG Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!