Kan plots niet meer inloggen op mijn blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Hallo, ik kan sedert bijna een week niet meer inloggen op mijn blog. Ik heb alle cookies gewist met
cc cleaner, en heb op twee andere pc's geprobeerd in te loggen, maar telkens met de melding dat één van mijn inloggegevens niet juist zijn, terwijl ik zeker weet dat dit wel zo is. Ik plaats iedere maand iets op mijn blog, en dit seder verscheidene jaren zonder probleem. Zou U mij kunnen helpen, a.u.b. ?
Mijn URL is : Eddys_painted_figures
Vriendelijk dank bij voorbaat.
Wat ik ook doe, ik kan nog steeds niet inloggen, wat ik ook doe, zelfs inloggen op twee andere PC's.
lukt niet. Heb mijn inloggegevens en paswoord opgevraagd, en gekopieerd om in te loggen, maar zonder enig resultaat.
Mijn blog is : eddys_painted_figures
Kan mij dan echt niemand helpen ?
Zou graag mijn blog terughebben, en er nieuws opplaatsen.
Beste,


Welke browser gebruik je voor het blog ?

Pépe
Ik heb firefox, google chrome, en internet explorer al geprobeerd, en tevens twee andere computers, niets lukt.
Beste,

Kan je nog eens opnieuw proberen met inloggen. Er zijn wijzigingen gedaan aan het gebruik van speciale tekens in namen en wachtwoorden. Misschien dat je hiervan gebruikt maakte


Mvg
Dat was het !
Ik kan weer werken in mijn blog.

Hartelijk dank om het probleem op te lossen !
Groetjes,
Eddy
Beste,



Kan je mij uw inloggegevens een met een privé mail doorsturen, zo kan ik zoeken waar de oorzaak ligt.

Pépe
Beste,


Wat is het blogadres ???

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!