kan foto's niet bewerken

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik werk met server google chrome. als ik in mijn blog ga en via wijzigen naar mijn pagina ga en op een foto klik met mijn linkermuis knop wordt de foto blaur en als ik op de rechter klik komt er een mededeling daarin met link maken. maar bewerken gaat dus niet. stap ik over op mij n internet explorer 11 dan kom ik niet eens in mijn blog ik kan dan account enz niet een intikken

Beste,


Op het blog kan je geen foto's bewerken behalve met de pijltjes verkleinen of vergroten.


Wat het inloggen met IE betreft, verwijder eens alle cookies en tijdelijke internetbestanden of nog beter schoont uw pc eens op met Ccleaner.

Pépe
hallo pepe,
ikheb de pc helemaal opgeschoond, kan wel inloggen met ie 11 maar als ik op wijzigen klik wordt ik eruit gegooid naar het venster inloggen.
jij meent dat in wijzigen bewerken van foto's niet kan naast dat je ze groter en kleiner kunt maken kon je ze knippen en plakken. dit gaat allemaal niet meer als ik erop klik met linkermuis wordt hij helemaal blauw. en de andere muisklik geeft link maken aan

Beste,


Voor wat IE11 betreft :

Open dan eens IE11,

Klik in het menu op "extra" vervolgens op "Instellingen voor de comptabiliteitsweergave".

Er opent nu een klein venstertje, in het vak vóór "Toevoegen" typ daar een in bloggen.be klik nu op "Toevoegen" en vervolgens op "Sluiten" de pagina wordt nu hernieuwd.


MVG Pépe
heb ik al gedaan zonder resultaat

Beste,


Je mag mij steeds uw inloggegevens via PB of privé doorsturen, zo kunnen wij zien of de oorzaak bloggen.be is of uw pc.

Pépe
ik heb de volgende oplossing gevonden, maar die is wel erg omslachtig. Ik knip en plak met chrome webserver. maak de foto's op maat in photoshop, zodat ik ze niet hoef te verkleinen op de pagina zelf. maar zoals ik al schreef dat is omslachtig dus als jij weet hoe ik dat allemaal weer op de pagina zelf kan doen zou ik daar heel blij van worden
gr
pim

Beste,



Alle functies bij Google Chrome zijn niet compatibel met bloggen.be, dit is IE wel.

Bloggen.be is geen fotobewerkingsprogramma, uw kan op het blog de foto's niet bewerken, u moet vooraf uw foto's klaar maken voor op het blog te plaatsen.


Pépe

PS: om IE11 te kunnen testen ontbreek mij nog uw blogadres.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!