kleur behouden van het gekozen design bij plakken uit Word

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als ik mijn verslag wil plakken uit Word ( met de sneltoetsen) krijg ik witte achtergrond voor de tekst, zowel met Google Chrome als met Firefox ( compatibiliteits modus ingeschakeld voor Word). Ik wil nochtans het lichtgroene design ( nr 4 ) behouden . Hoe doe ik dat best?

Beste,


Door gebruik te maken van de browser Internet Explorer deze is compatibel met alle functies op bloggen.be de andere browsers niet.

Pépe
Bedankt voor het antwoord. Heb het uitgeprobeerd met Internet Explorer. Alles wat ik uit mijn verslag kopieer en plak met de sneltoetsen staat op een witte achtergrond tegen de lichtgroene kleur die ik gekozen had als achtergrond ( design nr. 4). Misschien moet ik nog iets anders doen tegelijkertijd ?... Ik druk ook op het icoontje voor Word voor ik de tekst plak. Dit achterwege laten?

Beste,



Neen dit niet achterwege laten, maar dit alleen gebruiken.

Welke versie van Internet Explorer gebruik je ?


Pépe
Dag Pépe

Ik heb IExplorer 8 of 9, heel precies weet ik het niet.

Bedankt voor de hulp
Anne

Beste,


Open Internet Explorer en in het menu klik op "Help" vervolgens op "Over Internet Explorer" hier kan je aflezen welke versie je gebruikt.


Pépe
Dag Pépé

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb Int explorer 11 zonder dat ik het wist.

Wat nu? Op voorhand al bedankt

Anne

Beste,



Open dan eens IE11,

Klik in het menu op "extra" vervolgens op "Instellingen voor de comptabiliteitsweergave".

Er opent nu een klein venstertje, in het vak vóór "Toevoegen" typ daar een in bloggen.be klik nu op "Toevoegen" en vervolgens op "Sluiten" de pagina wordt nu hernieuwd.

Zou nu wel moeten lukken.

Pépe
Joepie!!! Gelukt!!!

Hartelijke bedankt, Pépe!

Anne
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!