Ernstige editorproblemen www.bloggen.be/astro

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

Sinds een tijd stel ik meerdere problemen vast i.v.m. de editor zowel bij het gebruik van de Google- als Microsoftbrowser.

[u]Belangrijkste problemen zijn de volgende:[/u]

- Lettergrootte en lettertype niet meer in te stellen / aan te passen
- Emoticons kunnen niet meer geplaatst worden
- Veel de grote regelafstand die niet kan aangepast worden
- Instelling tekstkleur/achtergrondkleur totaal onmogelijk geworden

Bij omschakeling naar een eenvoudige editor komt er geen verbetering en dit zou bovendien onvoldoende mogelijkheden geven voor mijn blog

Graag uw vlugge interventie aub

Met dank vooraf en vriendelijke groeten,
Paul

Beste,


Dat er functies niet werken met Google Chrome is voorlopig niet abnormaal daar alle functies niet compatibel zijn met bloggen.be.

Welke versie van uw Microsoftbrowser gebruik je ?


Pépe
Dag Pépe,

Ik heb een Windows 8.1 - 64 bits

Normaal doe ik enkel aanpassingen of plaats nieuwe berichten met deze.
Sinds 2006 geen noemenswaardige problemen met de editor tot ca. 1 maand geleden.

Groeten,
Paul
Hallo Pépe,

Ik dacht net aan iets en schakelde, bij wijze van test, op mijn Pc zonet voor bloggen.be de compatibiliteitsmodus in en blijkbaar werkt alles nu weer goed. Mochten er toch nog problemen opduiken dan neem ik terug contact op.

Alvast bedankt voor je eerste antwoord

Beste groeten,
Paul
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!