ik heb problemen om een gecopieerde tekst te plaatsen!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik probeer een nieuwe pagina toe te voegen
maar de tekst krijg ik niet erop gezet
er verschijnt niets om te kunnen plakken
Ook staat mijn scherm enorm breed
dit had ik nog nooit voordien!

ook kan ik met mijn rechter schuifbalk mijn blad niet helemaal naar beneden laten gaan en omhoog!
wanneer ik dan mijn tekst plak via ctrl V
dan staat de tekst er wel op maar allemaal met heel veel plaats ertussen!
met mijn pijltjes kan ik wel mijn blad laten verschuiven
maar mijn tekst krijg ik niet dichter bij elkaar gezet!
ik kan zelfs een rij tekst niet naast de vorige tekst krijgen
via mijn terugtoets??

www.bloggen.be/marleen2008 is mijn blog!

wat kan er mis gaan?
mvg Marleen

Beste,


Kan je eens uw besturingssysteem en de browser alsook de versie hiervan meedelen ?


Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Kan je eens uw besturingssysteem en de browser alsook de versie hiervan meedelen ?


Pépe[/quote]

ik werk met windows 7

ik kan ook zelf geen tekst typen in het venster enkel via copieren ctrl V

Beste,


U geeft mij hier maar een half antwoord, niets te bespeuren van uw browser en versie, soit,

Is het mogelijk dat je met een automatische update Internet Explorer 11 hebt binnengehaald.

Indien dit zo is, voer dan onderstaande uit:

Open dan eens IE11,

Klik in het menu op "extra" vervolgens op "Instellingen voor de comptabiliteitsweergave".

Er opent nu een klein venstertje, in het vak vóór "Toevoegen" typ daar een in bloggen.be klik nu op "Toevoegen" en vervolgens op "Sluiten" de pagina wordt nu hernieuwd.

U zou nu zonder problemen op het blog moeten kunnen verder werken, als het tenminste dat is wat ik veronderstel.


Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


U geeft mij hier maar een half antwoord, niets te bespeuren van uw browser en versie, soit,

Is het mogelijk dat je met een automatische update Internet Explorer 11 hebt binnengehaald.

Indien dit zo is, voer dan onderstaande uit:

Open dan eens IE11,

Klik in het menu op "extra" vervolgens op "Instellingen voor de comptabiliteitsweergave".

Er opent nu een klein venstertje, in het vak vóór "Toevoegen" typ daar een in bloggen.be klik nu op "Toevoegen" en vervolgens op "Sluiten" de pagina wordt nu hernieuwd.

U zou nu zonder problemen op het blog moeten kunnen verder werken, als het tenminste dat is wat ik veronderstel.


Pépe[/quote]

van harte dank!
alles is in orde door dit aan te passen

mvg Marleen
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!