krijg tekst uit word niet in blog geplakt

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik wil mijn blog eens helemaal vernieuwen en alle teksten er opnieuw op plaatsen. Het lukt me niet.
Via het icoontje met de W zou een tekst uit Word in het berichtenveld moeten geplakt worden. Niet dus.
Als ik met de linker muisknop klik, krijg ik een nieuw venster met een aantal in te vullen veldjes.
Rechter muisknop klikken dan maar... hier kan ik niet op het woord 'plakken' klikken, dus mijn tekst verschijnt niet in het berichtenveld en kan dus niet op het blog.
Ik snap dus niet hoe je een tekst uit Word in het berichtenveld zet om toe te voegen op het blog. Graag een stap voor stap uitleg. Ik werk al jaren met bloggen.be en ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad.

Beste,


Kan je eerst eens uw besturingssysteem en de browser alsook de versie hiervan meedelen ?


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!