bewerkingsbeeld veel te breed

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat het BEWERKINGSBEELD (om bvb. teksten te wijzigen of toe te voegen) veel te breed is. In die vele jaren dat ik met bloggen.be werk is dit nog niet voorgevallen.
Als de bewerking uitgevoerd is, is het uitzicht van de blog heel normaal !Maar het is heel vervelend om zo te werken (lees ..iets op het blog te zetten). Ik heb dit probleem nu voor allebei mijn blogs :
www.bloggen.be/rodeden2 en www.bloggenbe/rodeden




ik werk vele jaren met internet explorer

Beste rodeden,



Alles heb je te danken aan Internet Explorer11.

Open IE11, in het menu klik op "Extra" vervolgens op "instellingen voor de comptabiliteitsweergave"

Er opent een klein venstertje in het vak vóór "Toevoegen" typ daar bloggen.be en klik op "Toevoegen" vervolgens op "sluiten"

Start IE11 terug op en alles is terug in orde en je kan verder werken aan het blog.

Pépe
Inderdaad Pepé, het probleem is bij Internet Explorer !
Ze doen zo maar updates en dan heb je problemen, ik heb 'n systeemherstel gedaan en nu ist terug normaal !
Wel bedankt !
Hallo,

Wat te verwachten was : na de computer de nodige nachtrust te gunnen en deze morgen terug op te starten wordt alles weer geupdate vooral diene IE en heb ik terug hetzelfde probleem met het bewerkingsvenster...Pepé, ik zou graag de bewerking doen wat jij voorsteld doch als ik op het icoon van IE druk kom ik terecht op Google en kan dus de bewerking niet doen zoals je vermeld.
Weet u soms raad ?
Besten dank bij voorbaat !

Hallo rodeden,


Kijk eens of Googe zich niet heeft ingesteld als "Startpagina" en of IE uw standaard browser is.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!