GASTENBOEK EN REACTIE'S staan veel te breed

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Goede morgen beste Pépé, al de sennetblogs zijn nu aangepast maar dus NIET de blogs van www.bloggen.be.
Daar staat het gastenboekje ,alsook de reageer veel te breed.

Ik heb dus die bloggen.be bij die compalibiteitsweergave gestoken, maar er gebeurt niets, alles blijft enorm breed staan.
Het is dus NIET enkel MIJN blog hoor, het zijn dus alle blogs van www.bloggen.be.

Dit is dus mijn blogje, ga maar eens gaan kijken dus naar mijn boekje en ook onder mijn crea's bij "reageer".

http://www.bloggen.be/friendship_betty/


Dit is nog een ander blogje, ook van www.bloggen.be, en dat is haar link van haar "reageer", dus zij heeft het ook, maar voor de moment vind ik geen andere blogs die zijn van www.bloggen.be


http://www.bloggen.be/snoopy50/reageer. ... ID=2392163

Je kan toch echt goed zien, dat het ALLEMAAL véél te breed staat hé Pépé.

Kunnen jullie AUB daar soms ook geen oplossing voor vinden?
Dank u vriendelijk Pépé, indien je mij en vele anderen zou kunnen helpen.
Rebecca.

Beste rebecca,


De oorzaak hiervan is noch uw pc noch bloggen.be maar wel Internet Explorer11.

Je kan dit zelf verhelpen door:

Open IE11, in het menu klik op "Extra" vervolgens op "instellingen voor de comptabiliteitsweergave"

Er opent een klein venstertje in het vak vóór "Toevoegen" typ daar bloggen.be en klik op "Toevoegen" vervolgens op "sluiten"

Start IE11 terug op en alles is terug in orde en je kan verder werken aan het blog.

Als dit ook voorkomt op andere blogs bij bloggen.be dan is het aan de blogger zelf dit te melden, ik kan niet alle blogs gaan controleren, ook er niets aan verhelpen, daar de oorzaak IE11 is en de blogger dit zelf moet aanpassen.

Pépe

Dank u vriendelijk voor uw antwoordje beste Pépé, wat ik dus NIET had gezien, want dat is toegekomen op mijn g-mail adres.
Jaja, ik weet wel dat ik dit moet doen hoor, ik heb dat allang gedaan ook, maar ik zit wel nog met de IE 10, IPV. met de IE11.

Zou het daar dan kunnen aan liggen, want die bloggen.be en ook seniorennet.nl staan wel degelijk al méér dan 5 dagen bij die EXTRA en die compatibiliteitswaarde hoor.

Het probleem is dus, dat IKZELF alle blogs héél perfect zie, alsook mijn eigen blog staat NIET te breed.
Maar iedereen mailt mij, zegt mij, dat alles véél te breed staat en dat ik mijn blog daar moet inzetten, wat ik dus ook heb gedaan, maar het lost zich niet op, mijn probleem.

Ik heb je eigenlijk ook die vraag gesteld om te weten te komen of die blogs van www.bloggen.be ook wel goed zijn aangepast.
Want in het begin hadden ALLE blogs, ook dus van seniorennet problemen, door die update van die IE 11.
Nu niet meer, vermits jullie dat hebben opgelost.

Maar ik zit dus nog steeds met de IE 10 en heb NOOIT nergens nog geen problemen gehad op de blogs, het zijn dus de andere bloggers die mij zeggen dat mijn "gastenboekje" veel te breed staat, ik wist het zelfs niet eerst, aja, als ik het niet kan zien, is dat logisch ook natuurlijk.

Ik verlang zekers niet van jou Pépé dat je nu alle blogs gaat gaan aflopen, die www.bloggen.be hebben, ik zou enkel willen weten of jullie die blogs ook hebben aangepast, net zoals jullie bij seniorennet hebben gedaan.

Als dat dus wel het geval is, dan ligt waarschijnlijk de fout BIJ MIJ, mss. omdat ik nog werk met die IE 10.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel met mijn vraagje, en nogmaals mijn excuses dat ik jou niet zo snel mogelijk terug heb geantwoord, ik wist niet dat mijn profiel hier op g-mail stond, wat ik bijna nooit gebruik.

Héél vriendelijk bedankt voor je hulp Pépé en hopelijk ga je mij toch echt eens laten weten of die blogs ook zijn aangepast, dan weet ik toch waar ik sta hé.
Rebecca.

Hallo rebecca,


Alle die beweren dat uw blog te breed is, zijn bloggers die zelf werken met IE11 en de comptabiliteitsweergaven niet hebben ingesteld, daarom zien zij uw blog zo breed.

Bij bloggen.be is er voorlopig nog geen aanpassing gebeurd.

Pépê

O.K., dank u vriendelijk beste Pépé, de meesten zien mijn blogje goed, maar sommigen hebben wel ook alles bij die compa....gezet, maar zien mijn blogje nog steeds te breed.

Rare dingen die pc's hoor.
Nogmaals bedankt vanwege Rebecca voor uw hulp Pépé.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!