Mailinglijst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Er schreven zich een aantal mensen in op de mailinglijst van mijn blog (bloggen.be/A3eG). Nu blijkt die mailinglijst niet te werken. Er wordt geen bericht gestuurd wanneer een nieuwe post op mijn blog wordt toegevoegd.
Suggesties ?
A3eG

Beste,


Bedoel je, wanneer je een bericht plaatst op het blog, dat dan alle ingeschrevenen op de mailinglijst dit automatisch ontvangen ?

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Bedoel je, wanneer je een bericht plaatst op het blog, dat dan alle ingeschrevenen op de mailinglijst dit automatisch ontvangen ?

Pépe[/quote]

Inderdaad. Ik meen toch dat dat de bedoeling is van de mailinglijst. Voor zover ik het meeheb zouden diegene die zich hebben ingeschreven op de lijst automatisch een bericht ontvangen via het emailadres dat zij voor de mailinglijst hebben opgegeven in het geval er een nieuw bericht op de blog wordt geplaatst ?

Beste,


Sorry, maar dat is niet de bedoeling van de mailinglijst.

Pépe
Ik heb inmiddels alles nog eens goed nagekeken en heb gevonden hoe ik de mailinglijst kan gebruiken. Toch bedankt voor je reactie !

A3eG
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!