editor werkt niet goed meer

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kan plots mijn foto's etc niet meer van plaats veranderen.als ik het bericht open via wijzigen zie ik in de editor alles staan maar als ik de foto aanklik word in de editor het keuzebalkje waar je bv gecentreerd kan aanklikken grijs. Ik heb gisteren mijn pc moeten leegmaken en alles herinstaleren.Vandaag open ik mijn blog en plots stonden sommige zaken zoals enkele fot flicks die ik maakte met picktertail aan de linkerkant in het middenvak en ik krijg deze dus niet meer gecentreerd. Ligt de oorzaak nu soms omdat ik voorlopig nog explorer 7 gebruik en daarvoor explorer 9? Kan je mij mischien een tip geven wat ik hier aan kan doen?alvast bedankt

Beste,


Kan je de URL van het blog eens meedelen?

Pépe

dit is de url:http://www.bloggen.be/westiesmenm/

opgelost.ik heb de codes opnieuw gehaald.vervolgens via wijzigen de broncode verwijderd en opnieuw geplaatst en zo heb ik het kunnen oplossen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!