emailaccount aan blog niet meer toegankelijk

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Het mailaccount dat aan mijn blog gekoppeld was, gebruikte ik ook enkel voor mijn blog. Ik ken het mailadres, maar het wachtwoord voor mijn hotmailaccount ben ik vergeten. Tot overmaat van ramp ken ik ook het antwoord niet meer op mijn geheime vraag.En ja raadt het al, ik heb het helemaal geblokkeerd. Zodoende ik niet het paswoord (toegang tot mijn blog) kan opvragen. Want het mailadres is niet toegankelijk.

Dan nu het goede nieuws: ik ken WEL mijn blogadres: http://www.bloggen.be/storiadisanna/

Nu is mijn vraag of het mogelijk is, dat ik een ander mailadres kan koppelen aan mijn blog ? Zodoende ik terug toegang krijg over mijn blog. Want nu "zweeft" het alleen maar op het internet, zonder dat ik nieuwe verhalen kan toevoegen.

Groetjes

Mich

Beste,


Er wordt nergens een antwoord gevraagd op een geheime vraag,

Open deze link en vraagt hier uw wachtwoord op.

http://www.bloggen.be/paswoord_verloren.php

Pépe

[quote="Pépe"] Er wordt nergens een antwoord gevraagd op een geheime vraag[/quote]


Ja, dat weet ik wel. Wat ik beschreef was, dat ik GEEN toegang meer heb, tot het mailaccount (hotmail) wat gelinkt is aan mijn blog.

Dus als ik mijn paswoord opvraag, gaat me dat niets opleveren. Omdat ik niet meer in dat hotmail account geraak. Het is geblokkeerd. Snappie ?


Mijn vraag dus opnieuw: kan ik een nieuw mailaccount opgeven ? Zodat ik opnieuw op mijn blog geraak ?


Groeten,

Mich

Beste,



Heb u op het mailadres dat je gebruikt hebt om u hier te registreren, nieuwe inloggegevens doorgestuurd.


Pépe

Er wordt nergens een antwoord gevraagd op een geheime vraag, Open deze link en vraagt hier uw wachtwoord op.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!