Vreemde xml tekst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

www.bloggen.be/astro

Dag Pépe,

In de middenkolom van mijn blog (tweede rubriek boven de vermelding "ingeplande waarnemingsdata" zie ik sinds gisteren volgende tekst:

xml:namespace prefix = "o" />

Als ik in de functie wijzigen ga is deze vermelding eigenaardig genoeg niet zichtbaar dus kan ik ze zelf ook niet verwijderen. Verder weet ik niet waar dit vandaan komt en na het opnieuw genereren van het blog blijft dit aanwezig. Kunnen jullie dit verhelpen? Graag jullie interventie. Met dank vooraf.

Groeten,
Paul

Hallo Paul,



Waar dit vandaan komt, is door het kopiëren uit Word, deze laatste heeft verschillende codes aan boord, die niet geschikt zijn voor het internet.

Als je uit Word kopieert moet men tekst selecteren, kopiëren en naar het blog gaan, door in de editor op het icoontje met de "Blauwe W" klikken, dan wordt de tekst geplakt en de codes uit de tekst verwijderd.

Om deze code te verwijderen, via wijzigen:

Open het bericht, vinkt de brontekst aan, gaat nu opzoek naar de code, deze selecteren en deleten, klik vervolgens op "wijzigen"

Nu zou het moet verwijderd zijn.

Pépe

Hallo Pépe,

Is duidelijk. Ik ga dit opsporen in de brontekst en zo verwijderen. Je kan dit meteen als opgelost markeren. Thanks !

Groeten,
Paul
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!