Verbinding verbroken

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Dag Pépe,

gisteren en vandaag merkte ik op dat de verbinding met alle blogs op Bloggen én SenNet soms kortstondig onderbroken wordt. Het ligt niet aan mijn PC, want ik kon tegelijk overal vlot op het hele internet.

Vrgr, scrib.

[quote]Hallo,

Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp:
"Verbinding verbroken" op Bloggen.be. Er is een reactie gekomen op dit topic na je
laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te
bekijken. Je ontvangt geen emails meer over dit onderwerp tot je dat topic
bekijkt.

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?p=26581#26581

Als je geen emails wilt ontvangen kan je op "Geen abonnement meer op dit
onderwerp" klikken onderaan dat topic. Of klik op de volgende link:

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.p ... atch=topic[/quote]

Dag Pépe,
ik kreeg bovenstaande mail. Ik kwam dus de reactie bekijken. Die is nergens te zien... foutje?

Vrgr van scrib

Beste,


Foutje is dit niet, ik heb deze reactie verwijderd, was spam.

Pépe

Ha zo, juist, spam dient verwijderd.
Ik wilde het toch maar even melden.

Trouwens, voor wat mij betreft mag bovenstaand onderwerp helemaal verwijderd wçrden, samen met nog enkele andere, daarom niet van mij, maar toch niet langer relevant of van toepassing. Een onderwerp sluiten heeft niet veel zin, durf ik nederig van mening te zijn. Meestal is het 'probleem' dan opgelost, en kan het dossier(!) [i]vertikaal geklasseerd, [/i]d.w.z. weg.

De lenteschoonmaak is nog veraf, maar alez, even controleren wat de prullenbak in mag kan nooit kwaad he.

Vrgr van scrib
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!