reactie op blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

heel vaak krijg ik een leeg vakje te zien bij 'reageer' op mijn blog.
Mensen plaatsen dus een reactie en de titel verschijnt, maar niet de tekst.

Zie http://www.bloggen.be/frisco/reageer.php?postID=2044144

Kan dit op een of andere manier verholpen worden?

Dank en groet,
Chopine

Hallo chopine,


Heb juist een testbericht via "reageer" en is toch verschenen, mag je terug verwijderen.

Bij de lege vakken, hebben zij wel tekst geplaatst ?

Pépe

beste Pépe,

ja, het zijn mensen die regelmatig reageren, de ene keer lukt het, de andere keer niet.
Het is geen nieuw probleem, het duurt al maanden. Heb zelf ook al tests gedaan en idem dito, meestal lukt het, soms niet.

Soms ook is het tekstvlak maar 1 lijntje en staan de icoontjes (Bold, italic, underline...) allemaal op een vertikale lijn.

Dank alvast voor je hulp,
Chopine

@Chopine

[quote]Soms ook is het tekstvlak maar 1 lijntje en staan de icoontjes (Bold, italic, underline...) allemaal op een vertikale lijn.[/quote]

Ik heb dat ook al opgemerkt, Chopine. Zelf heb ik geen gastenboek, maar ik reageer heel soms eens op mede-bloggers, en ja: ik zie precies wat jij beschrijft. Het vervelendst voor de reagant is dan dat hij zijn tekst maar lijntje per lijntje ziet verschijnen.

Vrgr en succes!
scrib

Hallo Chopine,


Zelfs als je maar één lijntje ziet en de rest verticaal staat (is niet normaal) kan je nog via dat lijntje een reactie plaatsen van meerdere lijnen.

Als je zo een blog tegenkomt mag je dit gerust melden, maar met het blogadres.

Pépe

Dankjewel Pépe!

Idd. vervelend dat ene lijntje, de mensen weten dan vaak niet of ze wel kunnen reageren.
Mocht ik het ooit tegenkomen op een ander blog stuur ik het wel.

Voor het andere probleem zal ik mijn blogvolgers dan maar aanmoedigen om te blijven proberen :)

Groetjes,

[quote]Als je zo een blog tegenkomt mag je dit gerust melden, maar met het blogadres.

Pépe[/quote]

http://www.bloggen.be/remkokoplamp/reag ... ID=2045384

Op bovenstaand blog heb ik het verschijnsel eerder al opgemerkt, en zonet ben ik gaan testen. Alle icoontjes links, een reageervenster van één regel hoog.

Vrgr, scrib

Bedankt voor dit te melden.


Maar als je de browser Firefox gebruikt is alles normaal en staat de editor horizontaal.

Ik ga hier de programmeurs nog eens van op de hoogte brengen.

Pépe

[quote]Ik ga hier de programmeurs nog eens van op de hoogte brengen.

Pépe[/quote]

Bedankt Pépe. Ik gebruik I.E.9

Vrgr, scrib
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!