wijzigen bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Pépé, ik wil nog eens beroep op je kennis doen. Als ik een bericht waaraan een foto is toegeveogd wil wijzigen, selecteer ik dit bericht, klik wijzigen en dan krijg ik wel de tekst maar niet de foto in mijn bericht te zien, nochtans op de blog staat de foto erbij???

blog: pagrekreta; betrokken bericht is "de kolomboi"

Beste,


Dit is volkomen normaal, wat wil je doen deze foto wijzigen of verwijderen ?

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Dit is volkomen normaal, wat wil je doen deze foto wijzigen of verwijderen ?

Pépe[/quote]

?? bij een ander bricht kreeg ik telkens opnieuw de foto's telkens ik een wijziging wilde aanbrengen en kon ik gewoon de foto's wat verplaatsen zonder probleem?

Beste,


De reden is hier, omdat je maar één foto hebt geplaatst, die automatisch verkleind wordt en aanklikbaar is en zich STEEDS bovenaan links van uw bericht plaatst.

Pépe

ok pépé bedankt nogmaals, maar kan je die ene foto eventueel ook verplaatsen?

Beste,


Neen dit is niet mogelijk.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!