Gastenboek verdwewen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo umiak,


Om eventueel te kunnen achterhalen of de oorzaak de browser zou zijn, heb ik u 3 mailtjes gestuurd, met de drie meest gebruikte browsers, namelijk Firefox, IE9 en Google Chrome.

Kan je mij het resultaat laten kennen ?

Pépe

Heb ze alle 3 ontvangen. Nu heb ik op de laptop van mijn man ook eentje gestuurd en die komt ook niet binnen.

Hallo umiak,


Shit hé.

Heb nu nog een test verstuurd via uw blog "zidane" nog maar eens nieuwsgierig of je dit ontvangt.

Maar gezien je mijn vorige mailtjes wel ontvangen hebt, ga ik ervan uit dat de oorzaak niet bij bloggen.be moet gezocht worden, maar bij uw provider, hier Gmail.

Kijk eens na of de andere mailtjes soms niet in uw spammap zijn terecht gekomen.

Pépe

Heb ik dus ook weer ontvangen en er staat niets in de Spammap.

Dus gaan we ervan uit dat Bloggen.be geen Gmail ontvangt.

Heb ik dus ook weer ontvangen en er staat niets in de Spammap.

Dus gaan we ervan uit dat Bloggen.be geen Gmail ontvangt.

Heb een test gedaan met een andere provider e-mail en gastenboek en JA hoor die komen wel binnen. Waarom accepteer Bloggen dan niet Gmail, dat vraag ik me af????
:( :( :(

Hallo umiak,


ik werk ook met Gmail en al mijn blogs zijn aangemaakt met Gmail bij mij werkt het wel.

Ga er nog een nachtje over slapen, misschien wordt ik dan wijzer.

Pépe

Succes. ik word er ook niet wijzer van, heel vreemd. :( :(

Hallo umiak,


U hebt op 18/10/2012 op het blog umiak het mailadres van versatel →Gmail veranderd.

Kan je dit nu eens terug veranderen naar "versatel" om te zien of je dan de mailtjes ontvangt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!