Niet langer reclamevrij?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Mijn blog was, sinds ik de OxyPass had gekocht, tot op heden reclamevrij.
Nu is dat plots veranderd: er staat alweer reclame bovenaan. Op te lossen? Graag! Ik kocht speciaal die pas om, wat ik al lang wilde, een reclamevrij blog te hebben... Help!

http://www.bloggen.be/scrib

Beste,


Geduld aub, men is bezig de site terug volledig aan te aanpassen.


Pépe

Bedankt Pépe. Sorry dat ik soms niet weet wanneer ik niets moet doen dan wachten oftewel iets moet melden, waardoor ik nogal snel voor "melden" kies. "Niet geschoten is altijd mis", zo gaat het gezegde. Tja...
Nogmaals excuus,

mvgr
scrib

Ik voeg toe via wijzigen: na het bekijken van mijn blog merk ik dat het al in orde is!
Bedankt, webmaster en Pépe, voor de vlotte service.

Beste,


probleem is ondertussen opgelost.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!