e-mail + gastenboek

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Vreemd. Ik schreef een berichtje op mijn (scrib) gastenboek (Logboek) en ik moest een "geldig e-mailadres" ingeven. Ik heb ergens te velde :wink: nochtans netjes aangevinkt dat mailadressen niet verplicht waren, en er staat ook geen sterreke bij op mijn Gastenboek. Een gedoe hoor! Dan is de veiligheidscode verlopen etc... etc.. Niet erg uitnodigend voor mijn vele :roll: bezoekers.

Dank op voorhand en vriendelijke groet van
scrib

Beste,


Dat klopt, werd ondertussen doorgegeven naar de programmeurs.

Allen veel geduld kan u nu helpen.

Pépe

Yep, 'geduld'... we doen ons best... :wink:

Dank je Pépe.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!