gewenste lettertype + grootte lukt niet met selecteren

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik ben op reis geweest in Frankrijk en in Spanje. Daar lukte het mij niet om berichten op mijn blog te plaatsen. Ik ben nu terug thuis. Ik heb mijn berichten nu al ingeladen, maar kan ze niet in het gewenste lettertype en lettergrootte krijgen, nl Verdana 12. Ik wil dit eerst doen voor ik foto's invoeg. Het lukt niet met selecteren en lettertype + grootte kiezen. Kan iemand mij helpen?

Beste,


Waarschijnlijk staat uw editor voor u als gebruiker ingesteld op "Nieuw".

Klik in het menu eens op "instellingen"

Scrol naar "editor voor u als gebruiker" kies daar voor "Normaal (Standaard)".

Klik vervolgens op "wijzigen"

Lukt het nog niet, moet je wel laten weten met welke browser je werkt.

Pépe
Ik heb net hetzelfde probleem zoals Anne. Zelfs je raadgevingen werken niet.

Beste,


Kan je eens vertellen met welke browser je dit voorhebt ?

Pépe
Bedankt voor het antwoord. Heb geprobeerd met de instelling 'normaal, standaard'. Eén bericht heb ik kunnen veranderen in Verdana, ik probeerde lettergrootte 4, maar dat vind ik te groot. Ik kan het niet weer veranderen in lettergrootte 3!
Mijn browser is internet explorer.
Een bijkomend probleem is dat ik eigenlijk graag werk met instelling 'nieuw' want voor het invoegen van foto's gebruik ik dan het boomstammetje. Zo was ik het gewoon voor mijn berichten van mijn tocht van vorig jaar. Ik zou het graag op een gelijkaardige manier presenteren allemaal.
Ik kijk uit naar een antwoord!

Beste,


Ik heb een test gedaan met de editor op "Normaal (standaard)" met Internet Explorer, wat u aanhaalt functioneert.

Ook functioneert de editor op "Nieuw" met Internet Explorer, je kan daar naar hartenlust veranderen van lettertype en lettergrootte, ook is er geen probleem met het stamboompje foto's in te voegen.

Pépe
Nog altijd aan het proberen!
Met editor 'normaal' kan ik mijn lettertype op Verdana 12pt instellen, daarna heb ik met 'nieuwe' en het boomstammetje mijn foto's ingevoegd. Maar toch verspringt de lettergrootte en zo krijg ik mijn foto's niet netjes onder elkaar zoals in de berichten van vorig jaar.
Kunt u dit nog eens nakijken?
Het adres van mijn blog is: www.bloggen be/anne_als_pelgrim
Het bericht dat ik nu probeer is van 12/7/2012
Ik stuur u mijn wachtwoord in een privé mail.
Bedankt op voorhand

Beste,


Om foto's te plaatsen, klik eens op onderstaande link

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... Lesje5.pdf

Pépe

Spijtig Pepe,

Ik heb uw raad al op alle browsers geprobeerd en ik kan alles ingeven, bewerken en opmaken, maar bij het lanceren van het bericht, maakt die editor zich gewoon LEEG en er is niks geplaatst.

Zoals je weet ben ik een dagelijks gebruiker van mijn blog, dus ik was genoodzaakt (omwille van de vele problemen om te posten en op te maken) om een nieuwe weblog te maken. Deze keer bij Wordpress.

Ik heb nog een laatste bericht erop gekergen.
Kleuren lukte niet meer......maar het staat erop. In het wit.

Spijtig....

Hallo DMEK1960,


Je vertelt wel dat je verschillende browsers hebt geprobeerd, maar u zegt niet hoe uw editor was ingesteld "Nieuw" of Normaal (Standaard).

Pépe

Geen van alle instellingen voldoet.....Pepe!

http://www.bloggen.be/dmek1960/

Hallo DMEK1960,


Het enigste dat momenteel niet functioneert is Firefox samen met de editor ingesteld op "Nieuw" de rest werkt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!