Wat is dit toch met firefox

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik loop tegen een groot probleem aan, ik schrijf een tekst op mijn blog,vervolgens kopieer ik dit naar word om te controleren op fouten,nadien wil ik dit bericht terug plaatsen op mijn blog,als ik op de wordknop klik kan ik geen tekst plakken,ik dien de tekst gewoon te plakken via de optie plakken,maw de functie plakken word werkt niet,niet in ie 9 (hier krijg ik een foutmelding over schrips zie printschreen hieronder:
[img]http://i1015.photobucket.com/albums/af273/cmjohan/ScreenShot001-2.jpg[/img],
Klik ik op neen verdwijnt alles en kan ik opnieuw beginnen, Ik heb dit vervolgens geprobeerd in Firefox (14,01) en hier werkt de functie knippen/plakken niet,dus kan ik geen tekst copieren vanuit word.
Ik gebruik de normale editor om tekst te plaatsen op mijn blogs,de nieuwe (veel gemakkelijkere) werkt nog steeds niet. Als ik er toch in slaag een tekst te plakken op mijn blog en ik wil deze veranderen naar Ariell tekstgrote 3 word de tekst wel vergroot maar dan staat de tekst smaller op mijn blog,maw de tekst is niet meer zoals ik deze geplaast heb. Mijn vraag is dan ook hoe los ik deze problemen op en wat is de oplossing voor de knip en plakfunctie in FF 14.01,
Blogadres:
[url]http://www.bloggen.be/fotoarchiefvandecompostmeester[/url]
Graag antwoord aub

Hallo compostmeester,


Dat is de omgekeerde wereld, men kan een tekst voorbereiden in Word en deze nadien op het blog plakken met de knop W en niet eerst op het blog en dan kopiëren naar Word.

Als een tekst op het blog gekopieerd wordt, verdwijnt deze niet, als je toch uw systeem gebruikt, kan je de fouten ook op het blog verbeteren.

De knop W editor ingesteld op "Nieuw" werkt.

De knop W editor ingesteld op "Normaal (standaard)" werkt.

Om met Firefox gebruik te maken van knippen/plakken, neem dan voor knippen Ctrl+X voor te plakken Ctrl+V.

Je kan ook via het menu van Firefox gaan en via "bewerken" kan je ook knippen en plakken.

De nieuwe editor voor u als gebruiker werkt wel in IE9.

Pépe

Bedankt Pépe,
Ik heb nu de uitleg waarna ik op zoek was,ik heb inmiddels mijn privebericht bekeken en via een mailtje dit terug beantwoord,samen met nog een andere vraag. Maar ik krijg die schriptmaelding ook bij de nieuwe teksteditor en dat is best irritant
Nogmaals dank,
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!