Problemen uploaden foto's

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi, ik weet niet of iemand mij kan helpen. Wanneer ik een post met foto's wil uploaden gaat dit niet. Mijn zelfgemaakte foto's laat hij sinds gisteren niet meer op en hij kapt het bericht af op de plaatswaar die foto's zouden moeten staan. Weet iemand van jullie hier raad mee of hoe dit komt? En waarom dit voorheen nooit problemen gaf?

Alvast bedankt hoor.

Beste,


Mag ik uw blogadres eens kennen, zodat ik uw blog eens kan openen.

Pépe

www.bloggen.be\beautifulday4makeup

Beste,


Ik zie niets abnormaal op uw blog, kan je mij de juiste plaats aanduiden waar het volgens u fout loopt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!