Ik kan plots niet meer op mijn blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik wou een bericht toevoegen op mijn blog maar ik krijg steeds de melding dat mijn inloggegevens fout zijn . Wat kan het probleem zijn ? http://www.bloggen.be/nostressno/ is mijn blog

Ik heb hetzelfde probleem. Ik log in en dat lukt eerst maar van zodra ik iets wil bekijken zoals de statistieken of wanneer ik iets wil wijzigen dan ben ik plots terug uitgelogd en krijg ik de melding dat mijn inlog gegevens fout zijn.
hier hetzelfde probleem, heeft er al iemand een oplossing?

Dit probleem werd verder gegeven, geduld a.u.b.

Pépe

Problemen zouden moeten opgelost zijn, door de programmeur wordt gevraagd nu eerst uw cookies te verwijderen omdat je dan start met een propere lei.

Pépe
Ok super bedankt hier lukt het weer !!!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!