Authenticatie vereist

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste

voor blog: www.bloggen.be/ksk_beloften_u19

De beheerder heeft die ontworpen en mij ook een paswoord en gebruikersnaam bezorgt. Op zijn pc kan hij met zijn gegevens en mijn gegevens inloggen. Bij mij komt er steeds een venster met vraag naar gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik beide ingeef gaat het scherm even weg om nadien terug te komen. Ik heb ook eens met zijn gegevens op mijn pc proberen inloggen maar steeds hetzelfde probleem ...

zowel bij internet explorer als mozilla ... het moet dus volgens mij aan de instelling van mijn pc liggen want bij hem lukt het wel met mijn gegevens...
Waar moet ik eerst naar kijken om dit te verhelpen ??

Hallo Seef,


De blog naar waar je verwijst, deze bestaat niet, ergens is een fout in de URL.

Om uw probleem op te lossen, Open uw browser, verwijder eens alle cookies en tijdelijke internetbestanden van uw pc, sluit uw browser en open deze terug, probeer nu in te loggen, geen succes, uw pc eens opschonen, kan met bijvoorbeeld Ccleaner, gratis te downloaden.

Pépe

je stond letterke teveel in de blog

tis www.bloggen.be/ksk_beloften_19

ik kon daarnet inloggen via www.bloggen.be zodat ik op de startpagina kwam. Ik kon ook een bericht plaatsen maar de blog bekijken ging dan weer niet, er kwen een venster dat naar authenticatie vroeg, kheb net dezelfde gegevens gebruikt als om in te loggen maar dat scherm blijft maar terugkeren ...

Beste seef,


Deze blog werd door de eigenaar beveiligd met een wachtwoord.

U zal om het blog te kunnen bekijken aan de eigenaar de gebruikersnaam en wachtwoord moeten vragen.

De inloggegeven van het blog en de beveiliging zijn niet dezelfde.

Pépe

Tot voor enkele weken kon ik na tussenkomst van hier eindelijk inloggen.

Maar als ik nu via de startpagina probeer in te loggen lukt het weer niet. Ik heb dan eens mijn paswoordgegevens opgevraagd en via mail nogmaals mijn gebruiksnaam doorgekregen en bijhorend paswoord. Dat zijn dezelfde als degene ik gebruikte maar het inloggen met gebruikersnaam 'trainer stijn' lukt echt niet ....

Beste,



Bent u de eigenaar van dit blog, daar het blog zelf beveiligd is met een wachtwoord.

Pépe

nee, ik ben niet de eigenaar
de eigenaar heeft me volgens hem mede toegang gegeven om berichten te kunnen posten en andere aanpassingen te kunnen doen. Dat lukte een korte periode maar nu dus niet meer. Zelfs de blog bekijken is niet meer mogelijk met mijn gegevens

Maar het is toch raar dat ik niet kan inloggen met de gegevens die ik via mail heb binnengekregen (ik heb op paswoord vergeten geklikt, mijn emailadres ingegeven en dan krijg ik een mail met daarin twee gebruiksersnamen en de respectievelijke paswoorden) Maar met geen van beide kan ik inloggen op de site. Zelfs gewoon de blog bekijken lukt niet ... Ik begrijp er helemaal niks van ...

Beste,


Ik heb de geschiedenis van het blog eens bekeken, de eigenaar heeft zijn mailadres veranderd naar het mailadres van de co-auteur, heeft 2 co-auteurs aangewezen met dat zelfde mailadres.

Stel voor dat je aan de eigenaar van het blog voorstelt, de co-auteurs te verwijderen en opnieuw instelt, zo kan je eruit geraken.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!