off line werken

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb net een blog opgestart die nog volledig moet opgebouwd worden.

Toch krijg ik tot mijn verbazing al bezoekers. Waarschijnlijk omdat ik bij Bloggen.be in de lijst sta van de nieuwe blogs en ook bij de 'net bijgewerkte'.

Teksten in kladversie maken is niet voldoende want dan blijft voor de bezoeker nog altijd zichbaar dat de blog nog volledig ongestructureerd is en vol onzin-testpagina's staat.
Weinig aantrekkelijk als je wil dat de mensen later terugkeren :(

Hoe los ik dit op?
Max

Beste,


Weet eigenlijk niet goed wat je wil, maar een bericht geplaatst in "kladversie" is niet zichtbaar op uw blog.

Wat heb je gezien "pageviews " of "unieke bezoekers" zie ook

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... .php?ID=19

Zie voor beiden ook uw statistieken op het blog.

Pépe

Beste,

Bedankt voor je reactie.

De kladversie is niet het probleem. Ik wist dat die teksten niet zichtbaar zouden zijn, maar het gaat over de structuur met alle rubrieken zoals agenda/archief/favorieten enz die nu op wanordelijke en onafgewerkte manier door elkaar staan omdat er nog aan gewerkt wordt. De bezoeker komt dus op een blog waar geen teksten of enkel tests instaan en verder een rommeltje van rubrieken.
Geen uitnodiging om later nog eens terug te komen. Ik had gaarne mijn volledige blog kunnen afronden vooraleer te publiceren, zonder dat het rommelige constructiewerk zichtbaar zou zijn.

Vriendelijke groeten,

Max

Beste,


beveilig dan zolang uw blog tot je er mee klaar bent, dan kan je de beveiliging ongedaan maken.

Pépe

Bedankt, ik probeer het.
Max
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!